قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اعلام شد.

شایعه حراج سکه

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیارهر گرم ۳ میلیون و ۳۵۲ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۳۵۲ هزار

کد خبر 861001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    وجدانا" ، انصافا" ، خداوکیلی جواب دادن جناب قالیباف به سوالات را توجه کنید . سوال در مورد چرایی سقوط و کم ارزش شدن ارزش سهام بورسی را اینگونه جواب داده که بورس مسیر درستی را طی نکرده !!!!!!!!!!!!!! جناب قالیباف عزیز، خسته نباشید که فرمودید بورس مسیر درستی را طی نکرده !!!!!!!! خب این را که بورس مسیر درستی را طی نکرده و به این وضعیت اسفبار دچار شده را یک دانش آموز ابتدایی هم می داند . مجری علت آن را و بانیان و عاملین سقوط بورس و راهکار و برنامه های جنابعالی برای خروج از این وضعیت را پرسیده اند . آیا اینگونه جواب دادن یک بی احترامی به شعور مردم نیست ؟!!!!!!!! اگر هم به اعتقاد جناب قالیباف بورس مسیر درستی را طی نکرده، وظیفه ی مجلس و بخصوص رئیس مجلس در هدایت بورس به مسیر درست چی بوده ؟؟ چرا بورس را به مسیر درست هدایت نکردید ؟؟ آیا تیم اقتصادی دولت به سرپرستی خاندوزی و عشقی رئیس سازمان بورس عامل انحراف بورس از مسیر درست نبودند ؟ چرا جنابعالی با موءاخذه و استیضاح و برکناری وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی